Thursday, February 17, 2011

apa nak kata ?

semalam was rabu.
ada apa? ada pasar malam kat cenderawasih. HAHA
taklah. bukan tu aku nak kata, semalam aku ada test dengan JPJ.
mak aiihh.. lamo den menunggu.
number pon dah dekat2 hujung. so, sempat jalan2 dululah. tengok orang, pergi minum. cuma takde selera nak makan je . yelah ketakutan kan. jadi, hasrat nak makan pon terbantut plus Im on diet..
lama jugaklah aku tunggu untuk test jalan raya, pukul 2 baru turn aku. penat lah.
alhamdulillah, aku lulus. and I got my P. :)
hot stuff ? erm.. biasa lah memang banyak. but I'm not so into it. malas nak cara.. lantaklah dia hot stuf pon. HAHA kalau ada pon aku just tengok, puji and eh2 dah lupa lah pasal dia. sekejap je aku ingat pon. :))
 debaran test dengan JPJ dah pon lepas. sekarang debaran dengan result SPM. bila tarikh result SPM keluar ni? ahh semua orang berteka-teki sama macam aku.
kalau nak diikutkan memang malas nak tahu. HAHHHHH! tak nak cakap pasal result. risau !!
aduhai.. dah jadi takde mood nak menulis entry ni. bye2.


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home