Wednesday, December 22, 2010

bermula!


Salam pembuka bicara ku kini.

Sang penglipurlara sedia berkongsi cerita. 

Pabila diri ku terase ingin menulis. Aku takkan tangguhkan lagi haratku itu. Takut-takut idea ku pulang. Oh I mean punah+ hilang. Setahu aku , jarang sekali kalau nak menulis aku membuat draf atau apa-apa rangka sebelum mencoret.(kecuali apabila disuruh oleh cikgu ketika membuat karangan). Sekarang aku sudah bebas dari jajahan itu. Haha! Kadang-kadang merinduinya. Yalah,semua ni tak bermula kalau aku tak belajar. Lumrah manusia.

Semua kisah yang aku coretkan berdasarkan pengalaman hidup. Bukan sahaja hidup aku bahkan orang lain juga

Terima kasih kepada semua kerana telah membenarkan aku mengenali anda !

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home