Friday, April 29, 2011

bosan, ingin tahu, teruja, sedih..

apabila terasa bosan,
menunggu si jejaka tak kunjung tiba,
sudahnya, aku mendapatkan laptop,
seperti biasa,
facebook jadi sasaran utama.
menukar top news ke most recent,
poke back mereka yang poke aku,
wish happy birthday kepada mereka yang menyambut birthday,
membalas komen2 yang ada,
mengupdate status baru, jika perlu,
dan, aku mula bosan..
blog jadi sasaran seterusya..
teramat bosan...

hi barbie ! haha sengaja aku menukar default picture ku di FB dengan gambar barbie..
perasan cantik..
ehh, barbie dah berapa tahun direka ye?
kenapa sentiasa muda?
sentiasa cantik....
ehh tapi jangan terkejut kalau jumpa barbie dekat rumah orang tua..
kenapa?
haha
     
cantik kan barbie?




walaupun tua, tapi masih cantik. :)



















hahaha ni lah akibatnya kalau aku bosan, sampai barbie pon jadi mangsa...




oh lupa, tadi aku tengok wedding ex boyfriend aku.. siapa?
encik william. eh silap.. prince william















frust aku bila dapat tau dia nak kawin. haihhh
dengan siapa?
kate middleton













tapi takpelah, aku harap prince william bahagialah..
cinta kita tak kesampaian....



okaylah.. cukuplah aku merapu harini..
babaiiii....
muah muah sikit hehhee

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home