Monday, April 25, 2011

entah. kali ni aku kalah lagi

marah, benci, aku dah suruh kau pergi..
kau tetap berdegil?
ah ! susah benar aku nak kawal kau !
sampaikan kali ni aku emosi lagi..
maaf umi, abah, kakak, abang, teman, kawan, musuh!
marah dan benci lah yang mencipta insan bernama musuh !
tapi aku bersyukur, selama ini belum ada lagi insan yang kugelar musuh..
 tadi, aku lalai lagi, alpa!
jatuh dalam lautan yang penuh kebencian, kemarahan
mujur sekejap cuma!
syukur pada tuhan
sedar juga aku akhirnya.
aku cuba janji lagi..
tidak akan cepat marah pada sesuatu yang agak bodoh
akan aku cuba juga terima semua, dengan hati terbuka.
terima kasih SABAR !
alhamdulillah..
seorang insan bergelar aku. menyesali semalam. mengharap pada esok.



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home