Saturday, March 26, 2011

kalau belum cukup umur, jangan baca . Terima kasih

from viewing the world today,
relationship adalah for sex, outer beauty, and for boasting..
yes ! betul kan..
siapa setuju ?? sila setuju
9/10 lelaki setuju menurut kajian yang dibuat sendiri oleh aku...
sumber kajian harus dirahsiakan..
maaf ^^ mana hilang lagi sorang ?
lagi sorang kata dia nak cinta dalam hubungan...
sangat klasik.. masih ada yang macam ni..
jangan tak percaya... tak semua sama...
pasal ape yang perempuan nak ,, itu aku tak kaji lagi...
(sedangkan aku sendiri tak tahu)
kalau orang tanya ape pulak yang perempuan nak daripada lelaki..
aku jawab " apa yang ada pada lelaki lah "
maaf lah semua.. tu je jawapan yang aku boleh bagi. HAHA
aku akan teruskan kajian ni...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home